Interim-management en organisatieadvies

Ik werk in opdracht van toezichthouders en commissarissen, voor besturen en directies. Binnen de publieke sector, de gezondheidszorg, voor overheden, op het snijvlak van publiek en privaat.

Ik wissel opdrachten als interim-bestuurder af met adviesopdrachten. Ik combineer analytische diagnosevaardigheden met de competenties voor het op gang brengen en implementeren van verbeteringen. Bemoei me liefst met zowel de plannen als met de realisatie en uitvoering.

Ik heb de expertise om dergelijke variërende rollen te combineren. Inmiddels heb ik vele jaren (ook internationale) ervaring als interim-manager, coach, adviseur en bestuurder in diverse sectoren. De expertise als organisatieadviseur heb ik opgebouwd bij een gerenommeerd organisatieadviesbureau. De managementexpertise door jarenlange ervaring als directeur financiën en personeel.

Luisteren en leveren kenmerken mijn stijl. Mens- en resultaatgericht. Ik combineer grondige inhoudelijke sector- en materiekennis met inzicht in mensen en gedrag. Ik verbind bestuur, (medische) professionals, management en medewerkers. Ik geef perspectief en energie, ben richtinggevend, daadkrachtig en besluitvaardig. Ik stem mijn repertoire en interventies af op de (crisis-)situatie. Ben rustig en integer – ook bij moeilijke boodschappen. Discreet.

jules de vet organisatieadvies & interim-management